maandag 8 september 2008

Slaap Leo slaap

Afgelopen vrijdag was Mariska jarig, ze werd 22 jaar. We vierden het met door Carla gemaakte sushi, 's Avonds kwamen Marja, Willem en Joyce op visite. Ze viert het 'groot' op de 21e. Het weekend heb ik zeer rielekst doorgebracht, zaterdag natuurlijk de blamage van Oranje aanschouwd. Het regent voordurend, dus de wandelingen doen we gewapend met paraplu. Vandaag was ik voor het eerst weer eens alleen, wat neerkwam op uitslapen tot 11.30 uur. 
Ik voel me steeds beter en slaap des te meer. De dagelijkse wandeling deed ik ook alleen, door ons groene domein waarover ik een klein jaar geleden ook al schreef. Omdat het zulk rotweer is een foto van vorig jaar ter illustratie. Waar ik echt naar uitkijk is de reünie van Blaise Pascal. Er is al aarzelend een e-mailcorrespondentie op gang gekomen met onder anderen Kasper, Petra en Anja. Van Petra ontving ik een aantal door mij onbekende en/of vergeten foto's uit 1975, ons eindexamenjaar van de HAVO. We hebben onwaarschijnlijk veel plezier gehad in die tijd. De details zullen wel weer terugkomen op de reünie. Nog 3 weekjes slapen!