zaterdag 20 juni 2009

Ik zeg Knorr!

Carla en Laura zijn weer terug uit Barcelona. Vannacht haalde ik ze op van Schiphol. Ze hadden een half uur vertraging wegens noodweer. Ik doodde intussen de tijd met espresso van Starbucks, waarvoor ik een kortingsbon (2e kopje gratis) had. Zegt die Starbucker: je moet iets duurs nemen, dan heb je meer voordeel. Nou kom ik bijna uit Zeeland, maar dat ging me toch te ver.

Carla had een heel leuk cadeautje voor me had ze al gesms't. Geen idee natuurlijk. Het klopte wel: op het marktje aan de Passeig de Colom had ze van Altaya een Peugeot 203 Fourgeonette (bestelauto) met Knorr-opdruk op de kop getikt. Echt heel leuk. Wat blijkt nu? Het is een hele serie van wel honderd modelletjes. Gek genoeg staat dit model niet op deze site, maar wel op deze, Spaanse. Ik ga er voor. Dat breekt zo lekker de week!