maandag 22 februari 2010

De muis met de blauwe tandjes

Mijn netbook heeft een touchpad, zoals zovele laptops. Toch is een muis soms veel handiger, vooral bij het sleuren & pleuren (Rotterdams voor drag & drop). Ik had wel een muis, de Dicota Spirit met kabel en -spanner, maar dat is een goedkoop dingetje met een ledje erin die om de seconde een andere kleur uitzendt. Daar werd ik op den duur schichtig van. Vandaar dat ik vandaag de Logitech V470 Cordless Laser Mouse for Notebooks with Bluetooth Technology heb gekocht. Een wat lange naam voor zo'n klein muisje!

Bij de MediaMarkt kost dit knaagdier 49 euro, bij Informatique slechts 34 (terwijl de adviesprijs 39,95€). Daar hoefde ik dus niet lang over na te denken. Een Bluetooth zendertje had ik al, van Trust. Deze is echt Ieniemienie-klein. En het werkt, dus dat zit wel snor!