zaterdag 2 maart 2024

In, op of aan

Ik heb een hekel aan zaken die rondslingeren, dus ik moest iets verzinnen op de hoofdtelefoon die een beetje schaarloos op een plankje in mijn audiomeubel lag rond te slingeren. Je ziet wel vaker hoofdtelefoons die pontificaal op een hoofd prijken bij wijze van opbergen. Dit heeft twee nadelen: het is niet heel hygiënisch (oorschelpen kunnen niet lekker luchten) en het neemt erg veel plaats in. Ik heb er in ieder geval geen plaats voor op mijn inmiddels overbevolkte audiomeubel. Toen bedacht ik dat het ook aan de buitenkant kon worden bevestigd dus ging ik op zoek naar zo iets. Ik vond het in de Oehlbach Kopfhörer-Wandhalter Aus Auluminium: de Alu Style W1 in de kleur Antrazit. Je kan hem aan de muur schroeven maar ik bevestigde hem met versterkt dubbelzijdig plakband aan de zijkant van het audiomeubel. De kabel kan opgevouwen op het dichtstbijzijnde plankje liggen.