woensdag 10 augustus 2011

Buitenmodel

Deventer doen we de laatste jaren aan op de terugweg naar Rotterdam. Vorig jaar kwam het er niet van. De eerste stop was Wentink Modelbouw om te kijken of er een modelautootje van mijn gading is. Het is niet veel soeps want model-treintjes voeren de boventoon tegenwoordig, maar ik vind toch een Peugeot 309 Mk2. 1.9 GTI. Het is een heel gedetailleerd autootje van Vanguards, een submerk van Corgi Toys. Je moet zelf nog even de spiegeltjes bevestigen, wat mij met mijn buitenmodel vingers niet lukt.

Het is heel leuk winkelen in Deventer. Bij Bussink kopen we traditiegetrouw de voordeeltas, met drie Deventer koeken voor 5€, waarna we een late lunch gebruiken bij Restaurant Bar Fishmarket Moskou. Carla nam sushi en ik oerbrood met gerookte kip. Inmiddels verlangen we erg naar huis en gaan er op aan...