maandag 29 augustus 2011

Redelijk alternatief

Carla en ik willen al heel lang onze benedenverdieping een warmere uitstraling geven, door de plavuizen te bedekken met een houten of laminaatvloer. Helaas kan Bruin deze organisatorische en logistieke nachtmerrie niet trekken, dus besloten we als redelijk alternatief een mooi vloerkleed aan te schaffen. De oplettende lezer weet inmiddels dat wij van het type "Ikeaklant" zijn, dus daar keken we afgelopen vrijdagmiddag eerst maar eens. We zagen een mooi kleed dat helemaal in ons interieurtje zou passen, de Kajsa, die we semi negeerden omdat we die toch wel erg groot vonden. Eenmaal, onverrichter zake, thuis toch maar eens nagemeten: dat zou toch passen!
 
 
Waarom ik niet eerst gemeten heb is mij ook een raadsel. Helaas is deze Ikea op zondag dicht en in Delft was geen voorraad,  dus moest ik tot vandaag wachten. First thing in the afternoon reisde ik naar Barendrecht af om het kleed alsnog te scoren. En wat denk je? Ook nog eens 50€ afgeprijsd, dus voor slechts 149€ kunnen wij er weer tegenaan. Het enige waar ik nu nog bang voor ben is dat onze katten ook dit kleed als redelijk alternatief voor de krabpaal gaan gebruiken...