dinsdag 13 april 2010

Zijderoute Nieuwe Stijl

Mariska, die vijf jaar geleden mijn toen half jaar oude PC kreeg, is aan een laptop toe. De keus viel, vanwege de gunstige prijs-kwaliteitsverhouding, op de Dell Inspiron 1545. Laura heeft ook al een Inspiron, de 1501, die ze drie jaar geleden kocht aan de vooravond van haar vertrek naar Corfu.

Ik was in de veronderstelling dat die apparaten in Ierland werden gefabriceerd, maar het blijkt in China te zijn, in de stad Xiamen. ik kwam daar achter toen ik de UPS traceergegevens zag, waaruit bleek dat de laptop vanuit Shanghai naar Frankfurt werd getransporteerd. 
 
Deze digitale klikspaan houdt je van dag tot dag op de hoogte van de vorderingen. Het lijkt de Zijderoute wel! Terwijl ik dit schrijf gaat de bel. Werk aan de winkel!

De chauffeur liet zijn scanner vallen,
dus het lijstje is niet up-to-date